senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 6, 2007 21:09:15 GMT 1
Hallo, mijn naam is dus in het echt Joeri Op de Beeck, ik ben bijna 18 en kom uit Nijlen. Ik ben bijna zeker dat ik bij jullie vereniging wil. Ik heb al met Raf Stalmans gesproken en ik zal zo snel mogelijk op een vergadering of café aanwezig zijn om de knoop door te hakken. Ik heb reeds een airborne uniform. Sommige dingen zijn repro en sommige origineel. Even een lijstje: -M42 enforced jumpsuit+bretellen+riem+insigne 101st+Rank: Sergeant first class ( alles repro behalve de bretellen) -Corcoran jumpboots ( echte corcorans!!) -Helm, (D-ring natuurlijk) -Garrison cap (blauwe omlijning) -Muts -Pistol belt -First aid kit (gwn + airborne) -Ammo pouch voor Colt -veldfles in houder (volledig origineel) -E-tool -TL-122-A flashlight -Combat suspenders met daaraan 1 ammopouch voor SMG (wordt nog rigger) -mussettebag -zakje met persoonlijke dingen: zeep, doosje voor tandenborstel, scheerschuim, scheermes, naaikit, kam, scheerborstel -D-day Cricket -Polscompas -M3 knife in M6 scabbard -Schouderholster voor Colt ( moet nog wel wat aan gewerkt worden) -Para gloves -Kartonnen dozen voor eten (breakfast, lunch, dinner) Dat is het voor het moment, maar aangezien ik aanstaande dinsdag 18 word en er weer wat geld in het laatje komt, zal ik in de Krokus nog wel wat extraatjes bijkopen. Hopelijk kan/mag ik bij jullie vereniging. Thx & Grtz $entúrion
|
|
|
Post by Jan Wouters on Feb 7, 2007 14:51:58 GMT 1
Aan uw uitleg te horen hebt gij wel verstand van zaken ! Looking forward to it !
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 7, 2007 15:24:33 GMT 1
Tja, heb er lang voor aan't rondzoeke geweest en heb ook veel research gedaan Ooit de boeken van Michel de Trez gelezen? Echte aanraders voor de 101st/82nd Airborne fanaat. Vooral dan American warriors en At the point of no return. Je moet maar eens kijken op www.D-Day-publishing.be
|
|
|
Post by MrMorePhun on Feb 7, 2007 23:42:00 GMT 1
daarzie de man van SoD hehehe
tot o plantec he makker
(admin aka MrMorePhun)
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 8, 2007 16:22:36 GMT 1
Ze mr zeker Toch geluk mee gehad ze da'k u zen tegengekome
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 20, 2007 12:01:23 GMT 1
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 22, 2007 21:03:29 GMT 1
Vandaag is mijn bestelling van SoF binnengekomen. 15 voorwerpen die men outfit weeral wat verder vervolledigen. 1) US Shoulder pads 2) Rigger Thompson chest pouches (heb er zelf nog wel wa aanpassingen aan moeten doen) 3) M5 Assault gas mask bag 4) Drop down rope 5) Camouflage scarf 6) Leg strap voor M3 knife 7) Mess set 8) US sthingy 9) WW2 Dog tags 10) M2 para knife 11) M2 lanyard 12) US ID card 13) Airborne manual 14) Air mail stationary 15) Invasion money Na lang zitte uitprobere hebbek alles toch ergens bij kunnen hangen. Het ziet er goed uit al zeg ik het zelf . Alleen de airborne manual moet nog een plaats krijgen. Suggesties altijd welkom. P.S.: Heb met dit alles ook nog men tijdelijk rijbewijs behaalt ;D, dus het was een vruchtbare dag vandaag
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Mar 18, 2007 16:57:00 GMT 1
Vanaf nu ook officieel lid van de vereniging ;D Op naar het eerste evenement zou'k zo zegge
|
|
guarnere
Private First Class
UPHAM
|
Post by guarnere on Mar 29, 2007 11:06:25 GMT 1
ja joeri zoiemand hebben we nodig you are the men en we zullen elkaar wel eens zien . PVT UPHAM
|
|