|
Post by dimi on Jul 8, 2006 11:53:52 GMT 1
Hallo, ik ben Dimi (Dimitri Vanderyck), de nieuwe in de club. Nieuw is wel een groot woord, want met mijn 41 jaar is de garantie op onderdelen en werkuren al lang vervallen.
Van beroep ben ik verpleegkundige op de radiologie van het Jan Palfijn & St.- Elisabethziekenhuis in Antwerpen.
Ik ben gehuwd met Marita en heb 2 bengels Laurien (10 jr) en Birgen (2,5 jr).
Ik ben reeds geruime tijd "bezig" met WW 2. Zowel met re-enacten als met modelbouw. Ik ben met re-enacten begonnen bij een Nederlandse vereniging dewelke de 29th Inf. uitbeeldt. De grote afstanden (steeds boven Utrecht) hebben mij doen afhaken. Vervolgens ben ik naar de HWW gegaan. Daar heb ik aan enkele activiteiten deelgenomen, doch gezondheidsproblemen (zijn nu quasi onder controle) hebben mij gedwongen het even rustiger aan te doen. Tevens vond ik dat er bij HWW niet genoeg de nadruk werd gelegd op het re-enacten. Voertuigen kwamen steeds op de voorgrond. Dit is het standpunt van HWW, en ik heb er alle begrip en respect voor.
Ik ga proberen zo veel mogelijk aanwezig te zijn op de activiteiten, doch wacht- en week-enddiensten kunnen regelmatig roet in het eten gooien. Geef me dus a.u.b. wat krediet.
Wat het airborne uniform betreft; ben ik stilaan bezig dit te vervolledigen. Jumpsuit en boots heb ik al alsook de helm, webbing en garrand (van m'n infanterieverleden)
So, that's it!
Groetjes, Dimi Link to Post - Back to Top Logged
|
|
|
Post by viper on Jul 10, 2006 12:42:06 GMT 1
Hallo Dimi, Welkom in de groep en dan nog iemand die volledig voor het re-enacten gaat . De die-hard re-enactors, sommige noemen ons de wacko's die ervan houden om in de snikhete zon in full gear rond te lopen , zullen je met open armen ontvangen. Greetz, Ronny Aka Viper PVT Sameys
|
|
|
Post by Jan Wouters on Jul 15, 2006 12:13:36 GMT 1
Zo zien we ze graag komen ! ;D
|
|
guarnere
Private First Class
UPHAM
|
Post by guarnere on Aug 21, 2006 15:49:28 GMT 1
dag dimi ik zit ook nog ni zolang erbij want door eagleboy heb ik de "ziekte" overgenomen dus welkom en late ons amusere
private UPHAM
|
|
|
Post by eagleboy on Aug 23, 2006 20:42:08 GMT 1
hey dimi hier nog ne wako zoals ze ons noemen welkom in de club en die hard reeactors zien we altijd graag erbij zo wordt onze drill squad altijd een beetje groter en hoe meer hoe fermer snapie. groete aan everybody en remember NO JUMP TONIGHT!!!!! ( we gon der eene drinken in de byblos ofzo hehehehehe he rafke en peter )
|
|
|
Post by colasse on Nov 27, 2006 21:25:04 GMT 1
Hallo iedereen, Zoals ik zie op jullie site en hier op het forum nemen jullie het re-enacten heel serieus. En dat doet me plezier omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een club die het serieus opneemt. mijn vraag is vanwaar zijn jullie allemaal?? Ikzelf ben van de regio kortrijk en zou graag es wat meer te weten komen over jullie eer ik mijn kandidatuur indien bij jullie geweldige club. Dank u
|
|
|
Post by viper on Dec 1, 2006 19:51:27 GMT 1
Hallo iedereen, Zoals ik zie op jullie site en hier op het forum nemen jullie het re-enacten heel serieus. En dat doet me plezier omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een club die het serieus opneemt. mijn vraag is vanwaar zijn jullie allemaal?? Ikzelf ben van de regio kortrijk en zou graag es wat meer te weten komen over jullie eer ik mijn kandidatuur indien bij jullie geweldige club. Dank u Hallo, 'Echte' re-enacters zien we graag komen Ikzelf ben woonachtig in Westerlo. Greetz, Ronny ak Viper
|
|
guarnere
Private First Class
UPHAM
|
Post by guarnere on Apr 1, 2007 21:07:42 GMT 1
ikke ben van Duffel bij Lier en de eagleboy ook dus PVT UPHAM
|
|