|
Post by viper on Sept 14, 2005 17:17:20 GMT 1
Een muziek videclip gemaakt met en door amerikaanse WO2 US re-enacters. Sommigen zijn mij bekend van een amerikaans WO2 re-enactmentforum dat ik regelmatig bezoek. Pittig detail ; De Higginsboot had geen motor en moest worden gesleept. Tijdens de opnamen was er zelfs even paniek omdat hij dreigde te zinken. video.greatestjournal.com/files/The%20Ghost%20of%20You.movGreetz, Ronny aka Viper
|
|
|
Post by Jan Wouters on Sept 14, 2005 17:53:28 GMT 1
Schitterende clip !!! Dat zouden we ook is moeten doen ;D !
|
|
|
Post by viper on Sept 15, 2005 6:39:00 GMT 1
Het is wel niet zoals in die muziekclip, maar onze groep heeft een paar jaar terug al gefigureerd in een aflevering van Spoed. Daarnaast zijn er ook opnames geweest voor de film 'Captain Kevin'. De productie is in handen van Luc Derdin, ook lid van onze groep. Deze film is nog niet volledig afgewerkt.
Ik heb geen idee hoe het er bij zo'n opnames aan toe gaat omdat ik toen nog geen lid was van de groep.
Greetz,
Ronny aka Viper
|
|
|
Post by Jan Wouters on Sept 15, 2005 7:20:50 GMT 1
Leuk. Wat moesten jullie doen in Spoed dan ? Luc Derdin is mij wel bekend .. een kennis van mijn ouders. Door hem ben ik in contact gekomen met Michel.
|
|
|
Post by viper on Sept 15, 2005 16:51:58 GMT 1
Zoals ik al zei was ik toen nog geen lid van de club, maar heb wel de aflevering op TV gezien.
Het verhaal van deze aflevering mbt de deelname van onze groep.
Op een filmsset werd een film over de bevrijding tijdens WO2 gedraaid. Op een bepaald ogenblik komt de hoofdrolspeelster met haar been terecht onder de rupsbanden van een tank. De hoofdrol werd vertolkt door Ilse Van Hoecke, momenteel bekend als presentatrice van Eurosong voor Kids, vroeger van Ketnet. Als ik me niet vergis speelde zij de rol van verzetsvrouw. Door dit ongeluk komt het urgentieteam van 'Spoed' in aktie.
Greetz,
Ronny aka Viper
|
|
senturion
Private First Class
Rendez-vous with destiny
|
Post by senturion on Feb 10, 2007 10:50:57 GMT 1
Oooooh, prachtig lieke en een nog prachtiger clipke ;D ;D ;D ;D
|
|