|
Post by Jan Wouters on Aug 2, 2006 10:33:18 GMT 1
Heerlijk Ronny , het betere werk ! Ivm met die flessen wijn : je kan ook gewoon het etiket eraf scheuren. Dat geeft ook altijd een "battered" look. Een kaars in een wijnfles proppen is trouwens ook altijd een leuk effect. Voor de rest , puik werk. Keep us posted for more realistic reproductions
|
|
|
Post by Jan Wouters on Aug 2, 2006 19:28:03 GMT 1
Jan, Ondertussen heb ik een paar reproducties van oa. footlocker items besteld bij WWII Supply (USA). Als die binnen zijn ga ik er eens reverse engineering op toepassen en kijken of ik ze zelf kan namaken. Hoe staat het met je 'Footlocker'-project? Greetz, Ronny aka Viper Hey Ronny , Tegen Schaffen hoop ik dat ze klaar zal zijn. Mvg , Jan
|
|
|
Post by Jan Wouters on Aug 3, 2006 17:14:18 GMT 1
Trouwens , over die footlocker gesproken , die inches omzetten naar centimeters is nog het ambetantste werk ;D .
|
|
|
Post by Jan Wouters on Aug 7, 2006 18:49:49 GMT 1
Vandaag de grondlaag op de footlocker gezet. Geen nood er komt nog OD verf op ;D , beschouw het voorlopig als Winter Camo
|
|
|
Post by Jan Wouters on Aug 8, 2006 13:18:21 GMT 1
Ter versiering komt deze er misschien ook op :
|
|
|
Post by Jan Wouters on Aug 9, 2006 17:58:52 GMT 1
Daar kan je al een mooie display mee maken. Jammer van de afwerking maar ik citeer Roger van RTV :
"Wat je zelf doet , doe je beter !"
Mvg ,
Jan
|
|
guarnere
Private First Class
UPHAM
|
Post by guarnere on Aug 26, 2006 18:58:45 GMT 1
heel mooi ronny ik sta verstelt dusi k mag hopen dat er nog zon paar regenavonden zijn dus daramee bedoelik dat er nog zoveel mogen volgen (van die producten he ) en ik hoop dat het heel goed gaat met jou en ik hoop je terug te zine in spetember
|
|
|
Post by Jan Wouters on Sept 13, 2006 19:40:48 GMT 1
Wel jammer van die Inktjet etikketen van mijn wijnflessen. Maar zo een battered look heeft ook wel iets !
|
|
|
Post by Jan Wouters on Sept 14, 2006 13:27:40 GMT 1
Waarvoor dank Jan
|
|
|
Post by Jan Wouters on Sept 18, 2006 12:54:05 GMT 1
Hier nog een overzichtje van ons kamp :
|
|
|
Post by colasse on Nov 27, 2006 21:08:20 GMT 1
Hallo iedereen, Voor de mensen onder ons die geinteresseerd zijn in plannen voor een footlocker crate stuur maar een mailtje. Dan stuur ik die planne wel eventjes door.
|
|
|
Post by Jan Wouters on Dec 3, 2006 12:24:26 GMT 1
Hallo Colasse, De plannen voor die footlocker mag je mij wel sturen. Loop al lang met het idee rond om er een te maken, maar op dit ogenblik staan de re-enactmentbezigheden op een laag pitje. Momenteel ben ik zeer druk bezig met 'Roger van Dobbit' te re-enacten. Greetz, Ronny aka Viper Roger van RTV hahaha ;D ;D
|
|
|
Post by footlocker plans on Dec 22, 2006 11:09:55 GMT 1
dan zal je wel even je e-mail moet doorsturen hoor anders kan ik niet veel doen he kga ondertussen gebruik maken om men repro rantsoenen die bijna compleet zijn hier even te plaatsen
|
|
|
Post by Jan Wouters on Dec 23, 2006 16:29:04 GMT 1
Colasse , Misschien is het ook handig om iets meer doelgerichter Eigen reproducties te maken. Hier een lijstje van spullen die je MOEST hebben voor de D-Day jump :
|
|
|
Post by colasse on Dec 23, 2006 16:39:54 GMT 1
hmmmm kheb deze al allemaal behalve de toilet articles. mijn rantsoenen zijn af nu. Ik heb er vandaag de laatste hand aangelegt. op de ammo boxes ..45 en de ..30 moeten juist de stencel nog aangebracht worden. en nu ben ik op zoek naar allerhande persoonlijk materiaal in verband met hygiene en dergelijke. wat moet een mens anders doen in zijn verlof? ben er al heel de week terug intensief mee bezig nu. de foto's volgen wel
|
|